nattens dröm

jag gick (eller skejtboardade) hem till dig. I mina drömmar bor du tydligen i ett hus på en gata i samhället jag växte upp i. längs häcken på tomten så var de stökigt. Det var stickprojekt blandat med gamla spritflaskor och skräp. jag började städa. efter en stund så ropar någon från fönstret. det är inte du, det är Rasmus, min första kille. men sen kommer du ut, och vi har sex. och det är så bra, tycker både du och jag.

puss 
hoppas vi ses snart 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

släppa taget

Fick min skjorta tillbaka